every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

Jun 13, 2012

senyumlah wahai hati..

ya ALLAH, tabahkan lah hati ini...
tatkala melihat dia bahagia, aku turut bahagia..
tapi aku kesal..
mgkin ini balasan nya..
terima kasih ya ALLAH kerna masih memberi peluang tuk aku perbaiki diri ini..


terdetik hati untuk melihat perkembangnnya
alhamdulillah, kini dia sah menjadi milik org lain..
doaku moga mereka bahagia dunia akhirat..
moga ukhwah fillah yg terjalin kekal hndakNYA..
insyaALLAH..


tetiba sayu hati ini..
pujuk hatiku, agar menjadi yg lebih baik..
berubahlah wahai NURANISA..
demi ALLAH, ibu bapa mu..
dan demi DIRI mu sendiri..

akan ku simpan segala kenangan yg tersemat selama 7thn perkenalan..
p/s : aku mohon maaf padamu jika selama ini aku byk menyakitimu..doa ku sentiasa mengiring mu..dunia akhirat..maafkan aku..









No comments:

Post a Comment