every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

Jul 24, 2012

buat Bakal Zauj Ku..^^,

aku menerimamu 
bukan atas dasar CINTA NAFSU..
aku menyayangimu 
bukan sebab untuk merasai
KEGEMBIRAAN DI DUNIA sahaja..

aku terima mu kerna AGAMA yang ada padamu
aku menyayangimu kerna IMAN yang ada dalam dirimu
cukuplah dengan nasihatmu pada diri ini
 pesanmu supaya mengingati ALLAH selalu

sebelum hati ini terbuka untuk menerima mu 
sebagai bakal zauja ku,
aku mengujimu terlebih dahulu,
kerna
 aku mahu kamu menjadi
 imam yang terbaik untuk diriku dan ank2 ku kelak

Alhamdulillah
kini segalanya berjalan dengan lancar
kita hanya berusaha untuk mencapai apa yang diimpikan

terima kasih sebab 
sudi menjadi pembimbing tuk diri ini
sudi utk menjadi imam utkku,
sudi menerima diri ini seadanya,
moga ALLAH permudahkan segala impian kita..

bila NIAT kita betul..
dekatkan diri dgn ALLAH
selalu BERDOA pada ALLAH..
minta petunjuk ALLAH,
insyaAllah, 
apa yang kita hajati akn dimakbulkan oleh Nya.
(pesanan dari dia utk sy selalu)




p/s : rajin2 lah buat solat hajat dan istikharah..moga ALLAH memberi petunjuk dan hidayah Nya pada kita selalu...





No comments:

Post a Comment