every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

Aug 26, 2012

terpahat dalam INGATAN..^^

assalammualaikum...
selamat hari raya semua...
masih dlm mood raya kn?
sama laa..tp esok dh kena keje..
so mood ry kena tolak ke tepi tuk seketika..

tahun ni, raya paling best sbb mcm2 jadi..
dan paling best sbb aku dapat kejutan dari dia..
memang terkejut sgt..
tapi aku keep smiling masa dgn dia..
still x caya dia sanggup dtg sini semata2 nk jmpe n spent time sama2..

actually sbnrnya dia mmg ada ckp nk dtg sini hujung mggu ni..
dalam tgh plan, tetiba ada masalah yg buatkan dia mmg xdpt dtg..
masa tu aku kat penang..
memang kecewa sgt...yelah dh excited ni nak jmpe..
xpe la kn, mgkin ada hikmah..

then tetiba masa aku dh selamat sampai manjung, dia call..
dia cakap dh dpt keta tp dia xdpt nk dtg sbb lewat sangat..
xpe laa kn..xkn lah nk paksa dia datang..
bukan dekat dari kelantan nk ke perak..

aku pun dh xletak pape harapan..
tp dia ada cakap yg dia mintak tolong amik sepupu perempuan dia nnti kat stesen bus manjung
so, aku pun letak la hp kt sebelh..
yelah, takot nnti sepupu dia call bila dh smpai..

kul 7 tetiba hp bunyi..
dkt screen tertera no dia..
pelik sbb spttnya sepupu dia lah call nk mintak amik
ni dia yg call n suh g amik sepupu..
dgn xsyak pape, aku pun bangun bersiap n g stesen bus..
dgn muka yg bru bangun tidur aku bwk kete g sn..

sampai je kat stesen bus, terdetik hati nak pandang ke kiri..
tetiba aku rasa macam kenal je kelibat seseorang..
pndng je depan dh nampak keta yg memang aku cam sangat2..
memang DIA..
senyum lebar lah aku, n hmpir2 nk jerit dlm keta..
ya ALLAH, betullah apa yang hati aku cakap..
gembira tak terkata sangat2..
hadiah hari raya dari dia..

smpai hari ahad dia duk sini..
kesian dia kena amik EL semata2 tuk aku..
alhamdulillah, 
tercapai gak impian dia nk g pangkor sama2..

terima kasih awak sebab buat surprise kat saya..
saya gembira tak terhingga.
terima kasih sebab awak sanggup jumpa family saya..
datang umah saya...
restu kita dah dapat..
moga kita menjaga hubungan ini dengan baik..

seronok sangat bila dengan awak sbb ada masa kita jadi kawan..
awak selalu berterus terang dengan saya walau awak tahu benda tu kadang2 menyakitkan hati saya..
saya suka sangat bila awak masih berhubung dan menjaga hubungan dengan keluarga dia..
saya tak marah malah saya mendoakan semoga hubungan tu kekal hingga hujung nyawa..
insyaALLAH..
terima kasih banyak2 awak..
(^^)v

2 comments: