every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

Jan 2, 2013

Kau lah segalanya..=)


Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan semula hatiku

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai

Chorus:
Kaulah segalanya,
yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai
Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai

Bridge:
Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
menerima sejarah hidupku



p/s : terima kasih untuk segalanya...saya bahgia!..=)...<3..<3..

No comments:

Post a Comment