every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

May 22, 2012

Kunci KEJAYAAN!

alhamdulillah..
menitis air mata masa check result smlm..
bukan sedih tp air mata kegembiraan..
terbayang wajah mak dan abah bila tgk ayat "ANUGERAH KETUA JABATAN"


walaupun terlalu byk sgt dugaan yang datang dlm hidup..
tapi aku dapat buktikan
itu semua bukan penghalang tuk aku berjaya
aku xperlukan tu semua..
yg aku perlukan doa dan restu kedua ibu bapa..




xsia2 amalan yg selalu aku amalkan..
setiap pagi aku mesej ataupun call sebelum masuk ke kelas..
ke mana saja aku minta izin walaupun nk kuar makan bersama kawan2..
betul lah kata orang, redha ibu bapa itu yg utama..
kelak kita akn berjaya dan bahagia dunia dan akhirat..


aku berjaya buat MEREKA tersenyum gembira dengan kejayaan aku..
kegagalan adalah landasan tuk kita berjaya..
terima kasih kepada semua yg ucapkan tahniah..
tanpa DOA dan kata2 SEMANGAT aku xkn berjaya..






p/s : kejayaan datangnya dari satu kegagalan yang pernah kita alami..kegagalan sebenarnya adalah tangga untuk kita mencapai kejayaan..jadikan setiap kegagalan itu kunci kepada kejayaan..












No comments:

Post a Comment