every heartbeat just for ALLAH..
makes Al-Quran and AS- Sunnah as Guide in our life
insyaALLAH,
we will be GREAT Muslimah..

May 20, 2012

~mereka CINTA HATI sy~

alhamdulillah, terima kasih ALLAH..
my life getting better than before..
i just remember the words that been given to me

"kdg2 ALLAH sembunyikn matahari..DIA dtg kn petir dan kilat...
kita menangis dn tertany-tanya ke mana hilangnya sinar..
rupa2 nya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi"


kata2 yg penuh tersirat dgn mkna..
betul lah, setiap kesulitan akn adanya kebahagiaan..
aku bhgia dgn insan2 yg ada dlm hidup aku terutama kwn2 semua..
mereka sentiasa di sisi xkira masa ssh atau sng..

i love them so much!..
thanks for everything
hanya ALLAH dpt membalas segalanya...

mereka sahabat saya dunia akhirat (9thn)



 saya dan nursuhaila



 acun dolly, kakak yg terbaek bg sy..


 my BIG FAMILY...mereka sntiasa bersama sy
 sahabat sejati sy..nadea (adik tercinta) iyka ahmad (15thn peshbtn)



adik2 yg comel n tercinta..meen dan aniey (rindu mereka)


p/s: tuhan jagakan dia..dia kekasihku yang tetap milikku..aku sungguh mencintai..sungguh menyayangi..setulus hatiku..

No comments:

Post a Comment